مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19اقتصادي

خودروهای ضبط شده سازمان اموال تملیکی تهران فروخته می شوند


مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران بیان کرد: تعداد 105 دستگاه خودرو ضبطی در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد که پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهند داشت که به زودی این اقدام انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین ایزدی مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ظهر امروز در نشست خبری اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 85 خودرو قاچاق، 105 خودرو ضبطی و 166 خودرو متروکه جمعاً به تعداد 356 دستگاه خودرو در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد.

خودروهای ضبط شده به زودی به فروش خواهند رسید وی با اشاره به اینکه این خودرو ها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته می شود، گفت: در همین راستا جلسه ای با دادستان و مسؤولان محیط زیست داریم؛ تعداد 105 دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارد و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهند داشت که به زودی این اقدام انجام می شود.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با تاکید بر اینکه یکی از راهبرد های این سازمان در سال جاری کاهش رسوب کالا ها در انبار ها است، گفت: باید تلاش کنیم که رسوب کالا را به صورت کامل از بین ببریم یا به کمتر از 20 درصد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای ضبط شده سازمان اموال تملیکی تهران فروخته می شوند

خودروهای ضبط شده سازمان اموال تملیکی تهران فروخته می شوند