مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-09اقتصادي

رفع تداخلات 180 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، از رفع تداخلات 180 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: برای بیش از 50 هزار هکتار نیز سند صادر شده است.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، از رفع تداخلات 180 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: برای بیش از 50 هزار هکتار نیز سند صادر شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، رفع تداخلات اراضی را در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در راستای تاکید دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ریاست جمهور، شتاب در رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی است که از سوی وزارت جهاد کشاورزی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه 230 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گیلان در مرحله اول مشمول طرح رفع تداخلات اراضی شد، تصریح کرد: در حال حاضر رفع تداخل بیش از 180 هزار هکتار از اراضی را انجام دادیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تشکیل کارگروه رفع تداخل اراضی در مدیریت های جهاد کشاورزی همه شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و اقتصاد و دارایی و ثبت اسناد و املاک در این کارگروه ها حضور دارند.

محمدی، با بیان اینکه نظرات کارشناسی کمیته های شهرستانی به کمیسیون رفع تداخلات استان ارجاع داده می شود، گفت: رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس کمیسیون رفع تداخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات 180 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان

رفع تداخلات 180 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان