مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-02اجتماعي

مانورهای عملیاتی برای آتش نشانان در داخل تونل های مترو


رییس کمیته سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت افتتاح ایستگاه رجایی شهر، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و در کنار آن حمل و نقل ریلی یکی از راه های، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، گفت: تجربیات سیستم حمل و نقل ریلی در کلانشهرها می تواند دلایل قانع کننده ای برای ذکر منافع ایجاد قطار شهری و احداث مترو در کرج باشد.

که از آن می توان به جلوگیری از تراکم ترافیک، کاهش آلودگی هوا، امکان استفاده از تونل های مترو به عنوان پناهگاه در مواقع اضطراری و پدافند غیرعامل اشاره کرد.

رییس کمیته سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه حمل و نقل ریلی مزیت هایی از جمله ایمنی بالاتر، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه ها را دارا است ، اذعان کرد: در همه کلانشهرها ساختار سیستم شبکه حمل و نقل هر شهر، سقف مشخصی برای تردد انواع شیوه های سفر به خصوص در مرکز شهر در یک محدوده زمانی فراهم می کند و بی توجهی به این مهم، موجب بروز پیامد هایی همچون افزایش زمان تاخیر، عملکرد نامناسب و… خواهد شد.

منعمی با بیان اینکه اهمیت ضرورت ایجاد قطار شهری بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: در این راستا، آنچه در کنار همت بلند همه آنانی که در حوزه قطار شهری فعالیت می کنند می بایست، دغدغه تامین نیروی انسانی متخصص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانورهای عملیاتی برای آتش نشانان در داخل تونل های مترو

مانورهای عملیاتی برای آتش نشانان در داخل تونل های مترو