مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26اجتماعي

بر پایی موکب محیط زیستی در ایام اربعین حسینی


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برپایی موکب محیط زیستی و استقرار کانکس پورتابل انرژی 3 کیلو واتی در منطقه مرز چذابه همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برپایی موکب محیط زیستی و استقرار کانکس پورتابل انرژی 3 کیلو واتی در منطقه مرز چذابه همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا سادات حسینی در آستانه ایام اربعین حسینی گفت: کانکس پورتابل انرژی در این ایام و در منطقه مرزی چذابه با هدف آشنایی موکب داران طریق الحسین از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر جهت تامین برق و در جهت حفاظت از محیط زیست، ارتقای فرهنگ مردم و خدمات رسانی به زائران بر پا شده است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به امکانات کانکس خورشیدی مستقر در مرز چذابه اظهارکرد: این موکب متشکل از دو کانکس مجزا شامل تجهیزات و محل اسکان است که کانکس تجهیزات شامل پنل های خورشیدی 540 وات، سانورتر، باتری 100 آمپر، تابلوی برق و سیستم مانیتورینگ و کانکس اداری و پشتیبان شامل امکاناتی از قبیل آبگرمکن خورشیدی 250 لیتری، اجاق خورشیدی، چراغ قوه خورشیدی، شارژر تلفن همراه خورشیدی، کولر گازی، یخچال صندوقی، دستگاه تصفیه آب، لامپ کم مصرف خورشیدی و پنکه مه پاش است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر پایی موکب محیط زیستی در ایام اربعین حسینی

بر پایی موکب محیط زیستی در ایام اربعین حسینی