مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-17اقتصادي

قطع برق 138 مشترک پرمصرف در تبریز


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.

عباس حسامی در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان سال جاری، اظهار کرد: در راستای برنامه های پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپ های بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است، گفت: 361 بانک و اداره دارای کنتور هوشمند هستند و طی بازه زمانی 15 خرداد تا به امروز 861 مورد بازدید انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای 285 مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق 138 مشترک قطع شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف، تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت در ساعت پیک به میزان هشت مگاوات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 138 مشترک پرمصرف در تبریز

قطع برق 138 مشترک پرمصرف در تبریز