مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-09سياسي

طلاب در فضای مجازی روشنگری کنند


امام جمعه همدان با بیان اینکه زمینه و بستر فعالیت طلبه ها در حوزه صیانت از دین و خدمت رسانی به مردم وجود دارد گفت: طلاب به جز روشنگری در منبر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه استان همدان در مدرسه علمیه حضرت آیت الله ملاعلی معصومی همدانی با اشاره به ارزش تبلیغ دین و صیانت از آن اظهار کرد: یکی از باقیات الصالحات والدین این است که فرزندان خود را برای طلبگی روانه حوزه های علمیه کنند.

وی با بیان اینکه میزان توجهات معنوی به جامعه روحانیت بیشتر از مسائل دیگر است گریزی به دشمنی معاندن با روحانیون زد و گفت: نباید از طعنه دیگران هراس داشته باشیم چراکه راه درستی را انتخاب کرده ایم و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ما باید باور درستی از مسیری که طی می کنیم داشته باشیم تاکید کرد: اگر نوکری و سربازی امام زمان(عج) را باور کنیم دلمان مستحکم خواهد بود و در راه خود بی توجه به هجمه ها استوار خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه باور قلبی به هدف باعث موفقیت در جبهه حق می شود تصریح کرد: تردید باعث می شود شخص از عاقبت بخیر شدن دور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب در فضای مجازی روشنگری کنند

طلاب در فضای مجازی روشنگری کنند