مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-11سياسي

انقاد از گرانی از سرویس مدارس/ بازار بورس کنترل شود


گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چندین فرزند تبدیل شده و دولت باید به این موضوع ورود کند.

- رییس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چندین فرزند تبدیل شده و دولت باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز (دوشنبه 20 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: نوسانات زیاد بازار بورس و عدم ثبات آن موجب آسیب به سرمایه گذاران شده است.

وی تاکید کرد: باید با ایجاد ثبات و رشد منطقی در بازار بورس شرایطی را فراهم کرد که سرمایه گذاران به جای هدایت سرمایه خود به سمت ارز و طلا، سرمایه خود را در بازار بورس بگذارند تا شاهد رشد و رونق در کشور باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرانی عجیب سرویس مدارس به دغدغه خانوارهای با چند فرزند تبدیل شده و دولت باید ضمن تعیین قیمت منطقی برای حمل و نقل دانش آموزان، کارت رایگان حمل و نقل عمومی به دانش آموزان به ویژه خانوارهایی که چندین فرزند دارند، دهد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقاد از گرانی از سرویس مدارس/ بازار بورس کنترل شود

انقاد از گرانی از سرویس مدارس/ بازار بورس کنترل شود