مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-02سياسي

توصیه محمدرضا لطفی به سازندگان ساز چه بود؟/ تلاش برای به روز بودن


کارگاه تخصصی «آموزش ساخت سه تار» در حالی به میزبانی خانه موسیقی برگزار شد که یکی از استادان این عرصه به طرح نکاتی درباره اولویت های ساخت ساز با تکیه بر گفته بزرگان سخن گفت.

- کارگاه تخصصی آموزش ساخت سه تار در حالی به میزبانی خانه موسیقی برگزار شد که یکی از استادان این عرصه به طرح نکاتی درباره اولویت های ساخت ساز با تکیه بر گفته بزرگان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، کارگاه تخصصی آموزش ساخت سه تار هشتم شهریور ماه با حضور رفیع محمودی از مدرسان عرصه ساخت ساز در خانه موسیقی ایران برگزار شد.

رفیع محمودی از گفته های زنده یاد محمدرضا لطفی پیرامون مباحث استاندارد سازی ساخت ساز یاد کرد و به اهمیت این موضوع در حال حاضر اشاره و سپس اولویت های ساخت استاندارد ساز را تشریح کرد.

وی گفت: زنده یاد محمدرضا لطفی همیشه تاکید داشت ساز را به سفارش ساز دهنده بسازید، زیرا شعور سازنده ساز و احوال نوازنده در هم ادغام می شود و در نتیجه ساز خوش صدا و با کیفیت خواهد شد.

بعد از این توصیه من همیشه سعی کردم برای سفارش دهنده ها ساز بسازم و صرفا سازنده ای نباشم که تعداد زیادی ساز در کارگاهش داشته باشد.

مدرس این کارگاه تخصصی موارد فنی مربوط به صنعت ساز و افت صدا را آموزش داد و سپس به توصیف تکنیک های سنتی در ساخت کاسه ساز پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه محمدرضا لطفی به سازندگان ساز چه بود؟/ تلاش برای به روز بودن

توصیه محمدرضا لطفی به سازندگان ساز چه بود؟/ تلاش برای به روز بودن