مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 06:552023-08-23سياسي

بازدید وزیر امورخارجه مالزی از مرکز اسناد وزارت امورخارجه کشورمان


«زمبری عبدالقادر»، وزیر امورخارجه مالزی که به تهران سفر کرده است،ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با محمد حسن شیخ الاسلامی، رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه دیدار و گفت وگو کرد.

- زمبری عبدالقادر ، وزیر امورخارجه مالزی که به تهران سفر کرده است،ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با محمد حسن شیخ الاسلامی، رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار همکاری های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه های مطالعاتی، اندیشکده ای، دانشگاهی و گسترش همکاری ها در زمینه اسناد و برگزاری نمایشگاه اسناد روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمبری عبدالقادر وزیر خارجه مالزی نیز در این دیدار همکاری های دو کشور در حوزه های اندیشکده ای و علمی را مهم ارزیابی و بر آمادگی مالزی برای بررسی راه های ارتقای همکاری های فیمابین به خصوص تقویت همکاری با موسسه دیپلماتیک و روابط خارجی(IDFR) و موسسه مطالعات راهبردی و بین المللی(ISIS) مالزی تأکید کرد.

در این چارچوب دو طرف توافق کردند که تفاهم نامه جامع مشترک همکاری در زمینه های علمی، اندیشکده ای و اسنادی در آینده نزدیک میان دو طرف به امضا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر امورخارجه مالزی از مرکز اسناد وزارت امورخارجه کشورمان

بازدید وزیر امورخارجه مالزی از مرکز اسناد وزارت امورخارجه کشورمان