مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-01اقتصادي

وزیر صمت: مردم به زودی خبرهای خوبی در حوزه خودرو خواهند شنید


در خصوص خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم البته کاهش قیمت و موضوع کیفیت برای رسیدن به نرم جهانی باید با هم تعقیب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، علی آبادی در حاشیه افتتاح واحد تولیدی نورد سرد در شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استراتژی مهمی که دنبال می کنیم همان چیزی است که در دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب مطرح شد و ایشان بر صادرات و تجارتی که مبتنی بر پشتیبانی تولید صنعتی باشد، تأکید جدی داشتند.

وی افزود: مجتمع فولاد دشتستان محصولات بالادستی را با ارزش افزوده حدود 30 درصدی به کالای پایین دستی تبدیل می کند که البته باید در طرح های توسعه ای به سمت ارزش افزوده بالاتر حرکت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: یکی از نیازهای کشور تأمین ورق سبک برای خودروسازی و لوازم خانگی است که بر آن تمرکز داریم و امیدواریم به اهداف خود برسیم.

علی آبای ادامه داد: ایران از نظر آب در مضیغه هستیم که باید به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم؛ باید سهم بیشتری به بخش صنعت اختصاص پیدا کند، چون صنعت ارزش افزوده بالاتری ایجاد می کند.

وی اضافه کرد باید آب مصرفی در کشاورزی را هم به سمت کشاورزی مدرن و پیشرفته ببریم که طبق نظرات مقام معظم رهبری است و الگوهای بین المللی هم این را تایید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: مردم به زودی خبرهای خوبی در حوزه خودرو خواهند شنید

وزیر صمت: مردم به زودی خبرهای خوبی در حوزه خودرو خواهند شنید