مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-21سياسي

افزایش تولید کنسانتره مس سونگون به بیش از 400 هزار تن


معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو در نشستی با مدیرعامل شرکت مس و مسئولان مجتمع مس سونگون که در محل این مجتمع برگزار شد، با اشاره به طرح افزایش بیش از 100 هزار تنی (فاز 3) تولید کنسانتره سونگون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، مهندس محمدرضا موثقی نیا با بیان اینکه پیش از بازدید از مجتمع تصور دیگری داشتم، ادامه داد: پس از بازدید شاهد عملکرد مطلوبی بودم که جا دارد از دکتر خرمی شاد و مجموعه شرکت ملی مس بابت این تلاش ها تشکر کنم.

رییس هیات عامل ایمیدرو با تأکید بر اینکه همه این اقدامات به برکت کار و تلاش کارکنان مجتمع و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: طرح ماین تومیل که با تلاش کارکنان سونگون اجرایی شده و به افزایش بیش از یکصدهزار تنی کنسانتره منجر خواهد شد، موجب خرسندی است.

معاون وزیر صمت بر پیگیری خود در خصوص روند پیشرفت طرح های توسعه مجتمع مس سونگون تأکید کرد و گفت: مهم این است که طرح ها در زمان خود و با هزینه پیش بینی شده به بهره برداری برسد و همزمان نیز موانع احتمالی پیش روی طرح های توسعه ای باید با همکاری مسئولان استانی رفع شود.

موثقی نیا با اشاره به اینکه مقررات و قوانین برای کار نکردن وضع نشده بلکه برای بهتر کار کردن تدوین شده است، اظهار داشت: طرح های توسعه ای نباید با مقررات زیست محیطی در تضاد باشد که البته این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید کنسانتره مس سونگون به بیش از 400 هزار تن

افزایش تولید کنسانتره مس سونگون به بیش از 400 هزار تن