مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-18سياسي

اجرای 15 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس از چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه با پیش بینی اجرای بیش از 15 هزار عنوان فعالیت و برنامه توسط بخش های مختلف از شهرها و روستاهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز، در نشست خبری به مناسبت فراررسیدن سی و چهارمین سالروز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: استان مازندران علاوه بر موهبت های زیبا، مردمان خونگرم به دانشمندان، فرهیختگان و 10هزار و 400 شهید و 172هزار رزمنده و ایثارگر شهرت دارد، رزمندگانی که در طول دفاع مقدس در 13 یگان در 24 عملیات حضور فداکارانه داشتند و خط شکنان جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند و فتوحات بزرگی را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه لشکر 25 کربلای مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران در دفاع مقدس بود،گفت: همچنین در قائله های داخلی و حرکات گروه های ضدانقلاب و منافقین نیز حماسه ساز و زبانزد بودند که حماسه 6 بهمن آمل نمونه ای از این وفاداری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: سال های مقدس دفاع مقدش جنگی همه جانبه و جانانه بود، یکی از عوامل پیروزی ما حضور مردم در صحنه های مجاهدت بود که بیش از 50 درصد از بار جنگ را به دوش کشیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 15 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران

اجرای 15 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران