مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-08اقتصادي

افزایش تولید هزار و 250 لیتر در ثانیه آب تهران


معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: یک هزار و 250 لیتر در ثانیه بر ظرفیت تولید آب شرب تهران از طریق تصفیه خانه ششم افزوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدحسین خانجانی معاون بهره برداری شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران با اشاره به کمبود حجم ذخایر سدهای سامانه شرقی تهران (لار و لتیان) نسبت به سد امیرکبیر، گفت: بخشی از کسری آب سامانه های شرقی استان تهران، از طریق افزایش ظرفیت تصفیه خانه ششم آب تهران جبران خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران در ادامه تصریح کرد: این میزان آب از طریق خطوط انتقال داخلی و پیرامونی که بخشی از رینگ آبرسانی شهر تهران هستند به سامانه های شرقی و جنوب شرقی استان انتقال خواهد یافت.

وی با اشاره ارتقای فنی و تجهیزاتی این تصفیه خانه ادامه داد: با تجهیز یک واحد زلال ساز، پنج واحد فیلتراسیون، اصلاح سیستم تزریق مواد شیمیایی، نصب تجهیزات آنلاین پایش کیفیت و ایجاد سیستم برگشت پساب، امکان افزایش ظرفیت تولید و تصفیه آب در تصفیه خانه ششم آب تهران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه ششم آب تهران در حال حاضر با ظرفیت 2 هزار و 500 لیتر بر ثانیه در مدار بهره برداری قرار دارد گفت: با اقدامات انجام شده ظرفیت این تصفیه خانه به سه هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید هزار و 250 لیتر در ثانیه آب تهران

افزایش تولید هزار و 250 لیتر در ثانیه آب تهران