مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-28ورزشي

توبیخ جوجیتسو به دلیل کسب مدال در مسابقات آسیایی!


رییس انجمن جوجیتسو تصریح کرد که به دلیل اعزام به مسابقات آسیایی سال 2020 و کسب مدال در این مسابقات توسط مجموعه وقت وزارت ورزش، توبیخ شدیم! - رییس انجمن جوجیتسو تصریح کرد که به دلیل اعزام به مسابقات آسیایی سال 2020 و کسب مدال در این مسابقات توسط مجموعه وقت وزارت ورزش، توبیخ شدیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین رستمیان در نشست خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو 2022 که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه اختصاص یافته به جوجیتسو 2 نفر است و درحالی که درخواست انجمن 3 نفر بود.

با تلاش و پیگیری های صورت گرفته جوجیتسو به جز المپیک در تمامی مسابقات حضور دارد و قواره این انجمن از برخی فدراسیون ها بیشتر است.

او ادامه داد: با وجود سرمایه گذاری برخی فدراسیون ها و اختصاص بودجه به آن ها در بازی های آسیایی نتوانستند مدال کسب کنند و بعضا در بازی های آسیایی پیش رو نیز حضور ندارند.

رییس انجمن جوجیتسو با بیان این که حداقل می توانیم هشت مدال را که در رنکینگ ایران تاثیرگذار باشد در بازی های آسیایی به دست آوریم، گفت: اگر به این رشته ورزشی توجه شود و حداقل به اندازه نصف یک فدراسیون توجهات را داشته باشیم، می توانیم موفق عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبیخ جوجیتسو به دلیل کسب مدال در مسابقات آسیایی!

توبیخ جوجیتسو به دلیل کسب مدال در مسابقات آسیایی!