مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-23پزشكي

اختیارات جامعه پزشکی یکی یکی قیچی شده است


یک متخصص بیهوشی با بیان اینکه جامعه پزشکی محدود شده است، گفت: اختیارات جامعه پزشکی یکی یکی قیچی شده است و بسیار محدود شده اند، گروهی که خودش نتواند برای خودش تصمیم بگیرد، - ایسنا/همدان یک متخصص بیهوشی با بیان اینکه جامعه پزشکی محدود شده است، گفت: اختیارات جامعه پزشکی یکی یکی قیچی شده است و بسیار محدود شده اند، گروهی که خودش نتواند برای خودش تصمیم بگیرد، رو به زوال و نابودی می رود و نتیجه خوبی برای جامعه ندارد.

دکتر محمدرضا عبادیان در نشست بررسی مسائل و مشکلات پزشکان و دانشجویان پزشکی که به مناسبت روز پزشک در دفتر ایسنا برگزار شد، با تأکید بر اینکه در صورت تداوم سیاست های فعلی، خیلی دور نیست روزی که پزشک عمومی و متخصص از کشورهای دیگر وارد کنیم، اظهار کرد: با هجمه ناعادلانه برخی رسانه ها به جامعه پزشکی، تنها دیوار محکمی که مردم با اطمینان خاطر به آن تکیه داده اند، فرو می ریزد.

ما نباید جایگاه پزشکان را با یکسری شعارهای بی پایه تخریب کنیم، اگر این جامعه دلسرد شود به راستی چه جایگرینی برایشان خواهیم پیدا کرد؟ آسیب شناسی ها باید به پزشکان سپرده شود چرا که خودشان بهتر از هر مسئولی می توانند بگویند کجای راه اشتباه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات جامعه پزشکی یکی یکی قیچی شده است

اختیارات جامعه پزشکی یکی یکی قیچی شده است