مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-22بين الملل

اعتصاب و تظاهرات سراسری کارگران معترض در یونان


هزاران تن از کارمندان و کارگران یونانی با اجرای تظاهرات گسترده و اعتصاب های سراسری به یک لایحه پیشنهادی دولت آتن برای تغییرات در قانون کار اعتراض کردند.

- هزاران تن از کارمندان و کارگران یونانی با اجرای تظاهرات گسترده و اعتصاب های سراسری به یک لایحه پیشنهادی دولت آتن برای تغییرات در قانون کار اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این اعتصاب و تظاهرات از سوی اتحادیه های تجاری بخش دولتی و خصوصی، اتحادیه های کارگران صنعتی و همچنین انجمن های دانشجویی سازماندهی شد.

احزاب چپ گرا از جمله حزب سیریزا که اصلی ترین حزب اپوزیسیون یونان است و حزب کمونیست، چهارمین حزب بزرگ یونان و برخوردار از روابط قدرتمند با اتحادیه های تجاری، و همینطور حزب MeRA25 متعلق به یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی اسبق این کشور از این اعتصاب حمایت کردند.

هزاران تن از کارمندان و کارگران معترض عضو اتحادیه های ADEDY و PAME در میادین مرکزی شهر آتن تجمع کرده و بنرهای حاوی این شعارها را در دست داشتند: ما بردگان مدرن نخواهیم شد و یا سود آنها یا جان ما .

دیمیتریس براتیس، یک رهبر ارشد اتحادیه ADEDY در انتقاد از لایحه پیشنهادی تغییر قانون کار در یونان گفت: این لایحه شدیدا حقوق طبقه کارگر از جمله حق دست زدن به اعتصاب که توسط قانون اساسی تضمین شده را تضعیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب و تظاهرات سراسری کارگران معترض در یونان

اعتصاب و تظاهرات سراسری کارگران معترض در یونان