مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-10اقتصادي

پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق؛ پروژه ای که بعد از 10 سال همچنان خاک می خورد!


حدود 10 سالی است که از آغاز احداث پروژه پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق می گذرد و با داشتن بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی، به دلیل نبود اعتبار، مدتی است متوقف شده و این موضوع نارضایتی و مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، چند سال پیش پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق با عرض پنج متر که 50 سال قدمت داشت به دلیل خطرناک بودن، وقوع تصادفات و داشتن مصدوم و فوتی و نارضایتی مردمی تخریب شد.

  بعد از گذشت مدتی از تخریب، احداث پل جدید آغاز شد و بعضا با حرکت لاک پشتی به پیش می رفت تا اینکه پروژه درگیر مسائل مختلف شد و حرکت پیشرفت آن کند شد.

  به گفته مردم آبیک، پل قدیمی روگذر راه آهن کم عرض بود و اگر حادثه یا تصادفی رخ می داد خودروی دیگر نمی توانست از پل رد شود و باید رانندگان خودروهای دیگر صبر می کردند تا پلیس حضور یابد و خودروها را جابجا کند و خودروهای دیگر بتوانند تردد کنند.

  پیگیری ها و بررسی ها از منابع مطلع بیانگر این است که بررسی ها برای اجرای پل روگذر راه آهن آبیک-قشلاق از سال 89 کلید خورده و در سال 93 قرارداد لازم با حدود 129 میلیارد تومان منعقد و مقرر شده بود سال 96 به اتمام و به بهره برداری برسد که این مهم تاکنون تحقق نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق؛ پروژه ای که بعد از 10 سال همچنان خاک می خورد!

پل روگذر راه آهن آبیک_قشلاق؛ پروژه ای که بعد از 10 سال همچنان خاک می خورد!