مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13اقتصادي

جهاد آبرسانی؛ از روستاهای عقدا اردکان تا مسکن های ملی ابرکوه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضمن اشاره به تامین آب شرب پایدار برای 26 روستای بخش عقدا شهرستان اردکان، از شروع فاز نخست آبرسانی به نهضت ملی مسکن در ابرکوه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضمن اشاره به تامین آب شرب پایدار برای 26 روستای بخش عقدا شهرستان اردکان، از شروع فاز نخست آبرسانی به نهضت ملی مسکن در ابرکوه خبر داد.

جلال علمدار ضمن اشاره به پیشرفت بیش از 70 درصدی طرح آبرسانی به روستاهای عقدا، تصریح کرد: طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی در شش نقطه از استان در حال اجراست که طرح آبرسانی عقدا در این حوزه سرآمد است.

وی افزود: این طرح شامل 16 مخزن آب شرب با مجموع ظرفیت 3460 مترمکعب، پنج ایستگاه پمپاژ با دبی 13 لیتر بر ثانیه و 73 کیلومتر خط انتقال آب است.

علمدار تصریح کرد: اعتبار تخصیص داده شده به این طرح بیش از 40 میلیارد تومان است و با بهره برداری از آن بیش از هفت هزار نفر از آب شرب پایدار و با کیفیت بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان درخصوص شروع عملیات لوله گذاری سایت نهضت ملی مسکن در ابرکوه نیز گفت:فاز نخست این طرح شامل لوله گذاری به طول هفت هزار و 700 متر است.

وی خاطرنشان کرد: این سایت در زمینی به مساحت 40 هکتار قرار دارد و 650 واحد مسکونی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی؛ از روستاهای عقدا اردکان تا مسکن های ملی ابرکوه

جهاد آبرسانی؛ از روستاهای عقدا اردکان تا مسکن های ملی ابرکوه