مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-06اجتماعي

با سفیدپوشان خستگی ناپذیر پلیس راهور در اربعین حسینی از مرکز تا مرز


حکایت سفیدپوشان پلیس راه و راهور، روایت خدمت شبانه روزی مأموران پلیس از داخل شهرها تا پایانه ها و گیت های مرزی در دمای بالای 50 درجه است.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس ـ مریم عرب انصاری: روز و شب، گرما و سرما، باد و باران، گرد و غبار، دود و آلودگی هوا یا حتی کرونا برایشان هیچ فرقی نداشته و ندارد؛ از داخل شهرها گرفته تا نزدیک پایانه ها و  نقاط صفر مرزی مستقر شده اند.

خانه و کاشانه و زن و بچه خود را روزها و هفته هاست رها کرده و کمر به خدمت به زوار حسین بسته اند گرچه خود در دل آرزوی زیارت حرم را دارند؛ سینه ستبر کرده و گرمای بالای 50 درجه مرز را به جان خریده اند؛ چشم بر هم نگذاشته و نگاه بر جاده دوخته اند تا نکند حادثه یا تصادفی به وقوع بپیوندد، گره ترافیکی ایجاد شود و زائر خسته بازگشته از حرم، در راه معطل بماند.

حدود 10 هزار نفر می شوند که در طرح اربعین آماده باش هستند در 7 استان مسیر و 6 استان هدف؛ گرمای بالای 50 درجه را به جان خریده و با عشق در جاده ها ایستاده اند؛ از کمک و راهنمایی به زائران گرفته تا مدیریت وضعیت ترافیکی، تسهیل در تردد و چگونگی پارک خودرو و حتی رساندن آب و غذا و بدرقه آنها.

داشتم می گفتم حکایت مأموران پلیس راهور قصه این روزها نیست؛ روایت ساعت ها، روزها و ماه هایی است که می آید و می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سفیدپوشان خستگی ناپذیر پلیس راهور در اربعین حسینی از مرکز تا مرز

با سفیدپوشان خستگی ناپذیر پلیس راهور در اربعین حسینی از مرکز تا مرز