مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-13پزشكي

توزیع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم بین زائران در نجف اشرف


در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده های جداگانه ناهار و شام و در مجموع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم از زائران اباعبدلله الحسین (ع) پذیرایی شد.

- ایسنا/مازندران مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس گفت: در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده های جداگانه ناهار و شام و در مجموع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم از زائران اباعبدلله الحسین (ع) پذیرایی شد.

عبدالکریم تقوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز اول شهریور امسال با 65 خادم از شهر چالوس به سمت نجف حرکت کردیم، اظهار کرد: موکب قدمگاه شهدای چالوس در سه بخش بهداشت و درمان، اسکان و طبخ غذا در نجف اشرف به ارائه خدمت پرداخت.

وی ادامه داد: پس از استقرار موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف، اقدام به ارائه خدمت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) کردیم و در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده های جداگانه ناهار، شام و حدود 600 صبحانه از زائران پذیرایی شد.

مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس گفت: در طول مدت استقرار در شهر نجف تعداد دو هزار و 800 بیمار ایرانی و خارجی در واحد بهداشت و درمان موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف ویزیت رایگان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم بین زائران در نجف اشرف

توزیع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم بین زائران در نجف اشرف