مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-28ورزشي

نخستین طلای تاریخ هند در دوومیدانی قهرمانی جهان


در ادامه رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان، ورزشکار هندی تاریخ ساز شد و دوندگان نروژ و اوکراین نیز در بخش های دیگر صاحب مدال طلا شدند.

- در ادامه رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان، ورزشکار هندی تاریخ ساز شد و دوندگان نروژ و اوکراین نیز در بخش های دیگر صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان در بوداپست با برگزاری چند رویداد دیگر ادامه یافت.

نیراج چوپرا، قهرمان المپیک، نخستین هندی شد که در مسابقات جهانی دوومیدانی موفق به کسب مدال طلا می شود.

چوپرا که پیش از این طلای المپیک توکیو را به دست آورده بود اما سال گذشته در مسابقات جهانی یوجین به مدال نقره رسید، این بار در بوداپست موفق به کسب مدال طلا شد و کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرد.

تنها هندی دیگری که در مسابقات جهانی مدال کسب کرد، آنجو بابی جورج بود که در پرش طول زنان در سال 2003 در پاریس مدال برنز گرفت.

طلای نروژی ها در 5 هزار متر همچنین یاکوب اینگبریگتسن از نروژ در دوی 5 هزار متر به قهرمانی رسید و ناکامی اش را در ماده 1500 متر به دست فراموشی سپرد.

این دونده 22ساله که این هفته شرایط روحی خوبی نیز نداشت بالاتر از محمد کاتیر اسپانیایی و جاکوب کروپ از کنیا قرار گرفت که به ترتیب به مدال های نقره و برنز دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین طلای تاریخ هند در دوومیدانی قهرمانی جهان

نخستین طلای تاریخ هند در دوومیدانی قهرمانی جهان