مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 23:452023-09-02ورزشي

چرا محمد صادق کوشکی؟


صحبت های جدید محمدصادق کوشکی دریک برنامه تلویزیونی جنجالی شده و این چهره با حمله ای که به عادل فردوسی پور و علی دایی داشته، بار دیگر بر سر زبان ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صبح نو در این گزارش سعی داشته این مسأله را بررسی کند که چرا در صداوسیما، فضا برای چنین اظهارنظرهای دوقطبی سازی مساعد است و چه دلیلی دارد که معاونت سیما چنین مسیری را بپیماید.

این در حالی است که برخلاف چنین سخن هایی، پیمان جبلی به تازگی سخن از استفاده از برخی چهره های مشهور داشته و حتی با ابراز تأسف بابت حمله به وزیر اسبق بهداشت به خاطر سخن نادرست یک مجری تلویزیونی، وعده داده که نظارت بر این گونه برنامه ها بیشتر خواهد شد.

مناظره های کوشکی کوشکی بارها در مناظره های مطبوعاتی با چهره های رقیب سیاسی به بحث و گفت وگو پرداخته است که در یکی از داغ ترین آن ها در تاریخ 11 تیر 1392 با صادق زیبا کلام استاد دانشگاه اصلاح طلب در خصوص حمله ناو ویسنس به ایرباس ایرانی مناظره مفصلی کرد و در آخر گفت: ما در جنگ خیلی تلفات دادیم، ولی هیچ صحنه ای به اندازه این صحنه حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، برای ما سخت نبود.

ایرباس افتاده بود در خلیج فارس و همه جنازه ها و قطعات هواپیما در ساحل جزیره هنگام پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محمد صادق کوشکی؟

چرا محمد صادق کوشکی؟