مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-09سياسي

واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس استان فارس شروع به فعالیت می کند


رسالت خبرگزاری فارس بیان واضح و شفاف حقیقت است و واحد دانش آموزی هم نیز با روحیه جوان و مطالبه گر خود ادامه دهنده این راه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از اهداف خبرگزاری فارس استان فارس استفاده از جوانان علاقمند و توانمند در زمینه خبرنگاری است و با ایجاد واحد دانش آموزی کار خود را شروع کرده است.

در همین خصوص سروش امدادی مسئول واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس استان فارس ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: به لطف و یاری خداوند و همچنین کمک های رییس خبرگزاری فارس استان فارس، امروز مفتخر هستیم افتتاح واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس(استان فارس) را داشته باشیم.

امدادی در ادامه با بیان اینکه امروز بحثی که در کشور ما بسیار حائز اهمیت است بحث رسانه است اظهار داشت: دشمن به خوبی می داند که می تواند از طریق رسانه بر روی افکار عمومی علی الخصوص جوانان و نوجوانان تاثیر بسزایی بگذارد و تاثیر مخرب و زیان باری بر ذهن افراد بگذارد، کاری که ما باید امروز انجام بدهیم این است که با حضور فعال،پرشور و مستمر در رسانه و فضای مجازی بر حیله های دشمن غلبه کنیم و با شفاف سازی دروغ های رسانه های غربی،تکالیف دینی خود را بجای بیاوریم و پاسدار و نگهبان خوبی برای انقلاب اسلامی خود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس استان فارس شروع به فعالیت می کند

واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس استان فارس شروع به فعالیت می کند