مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-03اقتصادي

ثبت نام وام فرزندآوری دغدغه ای برای پدران و مادران


پرداخت وام فرزندآوری، ودیعه مسکن، تسهیلات خرد تا 100 میلیون تومان بدون ضامن و .

طی یکی دو سال اخیر وعده های دولت به مردم در جهت تشویق به ازدواج و فرزندآوری بوده که در عمل نتیجه چندانی را در برنداشته است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، وام فرزند آوری کمک هزینه ای که قرار بود به سادگی در اختیار زوجین قرار گیرد و مشوق آنها باشد، اما آیا واقعاً این وام به سادگی در اختیار زوج های جوان قرار گرفت؟ پرداخت وام فرزندآوری، ودیعه مسکن، تسهیلات خرد تا 100 میلیون تومان بدون ضامن و .

طی یکی دو سال اخیر وعده های دولت به مردم بوده که در عمل نتیجه چندانی را در برنداشته است چرا که بانک ها به طور کامل در این مسیر مردم را همراهی نمی کنند و به بهانه های مختلف از پرداخت چنین وام هایی طفره می روند.

کمبود منابع، عدم اعتبار لازم، سخت گیری تضامین، نرسیدن ابلاغیه پرداخت وام و.

سری بهانه هایی است که مسئولان و کارکنان بانکی در مواجه با متقاضیان وام های تعریف شده، ایراد می کنند، تا آنها با ناامیدی و دستی خالی شعب بانک را ترک کنند.

بحث برانگیز بودن قانونی که تصویب و ابلاغ شده اما در عمل مشکلات زیادی مانع اجرای دقیق آن می شود این که چرا قانونی تصویب و ابلاغ می شود اما در عمل مشکلات زیادی مانع اجرای دقیق آن است، برای همه بحث برانگیز بوده که چرا ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام فرزندآوری دغدغه ای برای پدران و مادران

ثبت نام وام فرزندآوری دغدغه ای برای پدران و مادران