مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:302023-08-26بين الملل

فرانسه و آمریکا حامی عاملان حمله شیمیایی سال 2013 هستند


وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای، اتهامات وزارت خارجه فرانسه و شورای امنیت ملی آمریکا مبنی بر به کارگیری سلاح شیمیایی در سال 2013 از سوی دمشق را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای نسبت به اتهامات واهی وارده از سوی وزارت خارجه فرانسه و سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در قبال دمشق واکنش نشان داد.

وزارت خارجه سوریه، بیانیه های وزارت خارجه فرانسه و سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا که در آن ها سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی در سال 2013 و اتفاقات جعلی دیگر متهم کرده اند را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: دروغ های فرانسه و آمریکا در بیانیه هایی که در پیوند با عملیات های گمراه سازی و دروغ پردازی گذشته آنان است، مؤید مشارکت این 2 کشور و برخی کشورهای دیگر در طراحی این جنایت بزرگ در قالب مشارکت مستقیم و غیرمستقیم آنان در حملات تررویستی به سوریه است.

وزارت خارجه سوریه افزود: این بیانیه ها با هدف پنهان نمودن جنایتکاران واقعی و سرپوش نهادن بر دست داشتن فرانسه و ایالات متحده در به کارگیری گروه های تروریستی مسلح برای استفاده از سلاح های شیمیایی در غوطه شرقی در آگوست سال 2013 و دیگر حوادث سوریه و مسئولیت آنان در قبال این اقدامات صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه و آمریکا حامی عاملان حمله شیمیایی سال 2013 هستند

فرانسه و آمریکا حامی عاملان حمله شیمیایی سال 2013 هستند