مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27سياسي

حضور «همیاران سلامت روان» در محلات کم برخوردار قزوین


17 گروه همیار سلامت روان در سطح استان قزوین با رویکرد ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح محلات کم برخوردار فعالیت می کنند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 17 گروه همیار سلامت روان در سطح استان قزوین با رویکرد ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح محلات کم برخوردار فعالیت می کنند.

دکتر علی دهباشی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سلامت روان حلقه مفقوده در زندگی امروز بسیاری از شهروندان است، از همین رو بهزیستی، به منظور بسط و توسعه نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در حوزه مشارکت های گروهی و رویکرد کمک به توسعه محلی، توسعه و تقویت نقش فعال مردم و حضور آن ها در تصمیم سازی ها با هدف ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح محلات کم برخوردار فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه 17 گروه همیاران سلامت روان درقزوین فعالیت دارند، افزود: همچنین 15 پایگاه سلامت روان اجتماعی در سطح استان فعال است.

پایگاه های سلامت روان اجتماعی مکانی است که توسط همیاران سلامت روان و یا سایر سازمان های مردم نهاد با مجوز سازمان بهزیستی تأسیس و با هدف آگاهسازی، اطلاع رسانی و آموزش به مردم محلی و گسترش روحیه مشارکت جویی، اقدام به شناسایی مسائل و آسیب های محله، توانمندسازی اهالی محله و تسهیل فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «همیاران سلامت روان» در محلات کم برخوردار قزوین

حضور «همیاران سلامت روان» در محلات کم برخوردار قزوین