مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-11اجتماعي

شهرستان چالوس با کمبود معلم مواجه است


سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه درآستانه سال جدید این شهرستان با کمبود معلم مواجه است، گفت: به نوعی باید ساماندهی صورت گیرد که هیچ کلاس درسی در آستانه سال جدید تحصیلی بدون معلم نباشد.

- ایسنا/مازندران سرپرست فرمانداری چالوس با بیان اینکه درآستانه سال جدید این شهرستان با کمبود معلم مواجه است، گفت: به نوعی باید ساماندهی صورت گیرد که هیچ کلاس درسی در آستانه سال جدید تحصیلی بدون معلم نباشد.

رستم زرودی امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان چالوس که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر شورا و شهرداری چالوس در جهت رفع ترافیک این شهر و بازگشایی معابر و رینگ ها اظهار کرد: با توجه به بازگشایی آزادراه، چالوس در آینده به شهرستان با جمعیت میلیونی مواجه خواهیم بود و این اقدامات می تواند شهر را 50 سال به جلو ببرد.

وی معضل زباله در مسیر جاده کندوان و عباس آباد به چالوس را یکی از دغدغه های استاندار مازندران عنوان کرد و افزود: از شوراها و دهیاران درخواست می شود در کنار بخشداران و عوامل راهداری در امر جمع آوری زباله کمک کنند.

نماینده عالی دولت در چالوس به نزدیک شدن زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات، باید همه توان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان چالوس با کمبود معلم مواجه است

شهرستان چالوس با کمبود معلم مواجه است