مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:362023-09-18اقتصادي

اردبیل برترین استان کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد زارع حسین زاده، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این طرح ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مساحت 766 هکتار با پیشرفت 21 درصد در اردبیل ، مشگین شهر ، خلخال ، کوثر و نمین در حال اجرا می باشد.

وی از واگذاری 250 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان خبر داد و گفت: تخصیص اراضی به این طرح در مرکز استان به دلیل کمبود زمین مقدور نیست و مقرر است در شهرستان نمین زمین مورد نیاز به متقاضیان حائز شرایط و دارای فرزند سوم یا بیشتر اختصاص داده شود.

118 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردبیل ثبت نام کردند معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: 118 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل ثبت نام کردند که از این تعداد 55 هزار نفر حائز شرایط شناخته شده و 44 هزار نفر به تایید نهایی رسیدند.

زارع حسین زاده اضافه کرد: 29 هزار و 500 واحد مسکن در قالب نهضت ملی در مناطق مختلف استان اردبیل در دست ساخت است که این رقم 2 و نیم برابر ظرفیت مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه واحدهای در دست اجرا در چهار نوع پلان 65 متری 75 متری ، 85 متری و 90 متری اجرا می شود، گفت: قبلا اغلب واحدها 90 متری و یا بیشتر بود اما با توجه به افزایش هزینه ها، واحدهای کوچک تر هم در دستور کار قرار گرفت تا متقاضیان بر اساس توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل برترین استان کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد

اردبیل برترین استان کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد