مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-04سياسي

عدالت آموزشی در مدارس اصفهان رعایت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خواستار رعایت عدالت آموزشی در مدارس استان اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از سرآمدان علمی، مدال آوران المپیادهای علمی دانش آموزی و نفرات برتر آزمون سراسری استان اصفهان با بیان اینکه تجلیل از نوجوانان و جوانان افتخار آفرین در حوزه های مختلف وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: اگر کسب افتخار در المپیاد موتور محرک بعدی جوانان شود بُرد کرده اند اما اگر باعث سکون شود قطعاً ایراد است.

وی المپیادی شدن را یک پله از نردبان موفقیت دانست و ابراز داشت: در این شرایط مراقب باشید دچار رکود نشوید از این رو موفقیت های امروز باید سکوی پرشی برای هدف های بعدی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افزایش تعداد رتبه های برتر علمی در استان گویای این مهم است که باید سطح عمومی تمامی مدارس استان پله پله افزایش یابد تا استعدادهای درخشان در همه مدارس شناخته شوند.

وی با تأکید بر عدالت آموزشی در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: رویکرد مدارسی که تعداد قابل توجهی دانش آموز نخبه دارند باید در سایر مدارس نیز پیاده شود و در امر آموزش از تمرکزگرایی فاصله بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در مدارس اصفهان رعایت شود

عدالت آموزشی در مدارس اصفهان رعایت شود