مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:212023-09-21پزشكي

پیگیری جذب متخصص چشم در بیمارستان شهدای آبیک


اعظم شرافتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به وجود هفت پزشک عمومی در بیمارستان دولتی شهدای آبیک و ویزیت ماهانه 6000 بیمار توسط این پزشکان اظهار کرد: در این بیمارستان دو متخصص قلب حضور دارند و تست ورزش و اکو فعال بوده و انجام می شود.

همچنین سونوگرافی سه روز در هفته و متخصص رادیولوژی هم در این بیمارستان فعال است.

وی با بیان اینکه 19 روز در ماه متخصص بیهوشی در بیمارستان حضور دارد، افزود: 2 متخصص اعصاب و روان و کارشناس تغذیه هم در بیمارستان حضور دارند و یک جراح عمومی هم 15 روز به صورت آنکالی بیمارستان را پوشش می دهد و شنبه و چهارشنبه هر هفته در بیمارستان به ویزیت بیماران می پردازد.

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک با اشاره به فعالیت 2 متخصص داخلی و 2 متخصص اطفال و یک متخصص طب فیزیک در بیمارستان شهدا ادامه داد: با توجه به وجود تجهیزات کامل چشم پزشکی در این بیمارستان پیگیر جذب متخصص چشم هستیم که از متخصصان چشم و ارتوپدی که اصالتا آبیکی هستند و به این شهرستان عرق دارند دعوت می شود در صورت امکان، هفته ای یک بار یا ماهی یک بار برای ویزیت بیماران، مسوولان بیمارستان را یاری رسانند.

شرافتی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان دولتی شهدا فوق العاده فعال بوده و تنها امید شهرستان است، تصریح کرد: در حال حاضر 45 بیمار تحت پوشش این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جذب متخصص چشم در بیمارستان شهدای آبیک

پیگیری جذب متخصص چشم در بیمارستان شهدای آبیک