مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-23سياسي

جهاد دانشگاهی یک نهاد فرهنگ بنیان است


معاون فرهنگی با اشاره به اینکه مسئولیت سند توسعه فرهنگی تغییر ذهنیت فرهنگی حاکم بر جامعه است، گفت: جهاد دانشگاهی فرهنگ بنیان است و اگر فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف شکوفا می شود به واسطه نگاه زیرساختی فرهنگی این مجموعه است.

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی با اشاره به اینکه مسئولیت سند توسعه فرهنگی تغییر ذهنیت فرهنگی حاکم بر جامعه است، گفت: جهاد دانشگاهی فرهنگ بنیان است و اگر فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف شکوفا می شود به واسطه نگاه زیرساختی فرهنگی این مجموعه است.

دکتر کلانتر مهرجردی چهارشنبه یکم شهریور در هشتادونهمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مجمع عالی فرماندهان سپاه تصویری از آینده کشور را ارائه کرده و از نزدیکی انقلاب اسلامی به قله سخن گفتند، این یعنی جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته علی رغم تمام دشمنی و تحریم ها در زمینه های مهمی پیشرفت های شگرف ایجاد کرده و با تلاش های جهادی در همه عرصه ها موفق خواهد شد.

وی افزود: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی با نگاه علمی به فعالیت های فرهنگی رسالت خود را دنبال خواهد کرد و تقسیم کار فرهنگی در دانشگاه ها باید با محوریت شورای فرهنگی دانشگاه ها انجام شود و بدون شک قزوین می تواند در این حوزه الگوی کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی یک نهاد فرهنگ بنیان است

جهاد دانشگاهی یک نهاد فرهنگ بنیان است