مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-01اجتماعي

زائران از حرکت زیر تابش مستقیم آفتاب خودداری کنند


مسئول درمانگاه عمود 245 طریق الحسین گفت: زائران از حرکت در طول روز به ویژه 10 صبح که نور آفتاب مستقیم می تابد، خودداری کرده و از لباس نخی و کلاه استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: این درمانگاه جنب موکب ایرانی خرم آباد واقع شده است همچنین آماده سازی و انتقال داروها این درمانگاه از دوم شهریور ماه و پذیرش و مراجعه بیماران از سوم شهریور ماه آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به حضور تیم پزشکی و پرستاری جمعیت هلال احمر اصفهان در این عمود و درمانگاه ملاک کربلا اضافه کرد: پزشک عمومی خانم و آقا، ماما و 17 نفر کادر پرستاری، پذیرش، انتظامات و اجرایی در حال فعالیت هستند.

ایوبی با اشاره به اینکه بیشتر ترددها از 5 عصر تا 9 صبح است گفت: در ابتدا فقط شب ها فعالیت داشتیم اما در حال حاضر 24 ساعت در خدمت زوار هستیم و بیشتر مراجعات 5 عصر تا 9 صبح است.

وی ادامه داد: در روزهای شلوغ بالای 2000 پذیرش داشته ایم و بیشتر مراجعات به واسطه بدن درد، گرمازدگی، تاول بوده و تاکنون 7 اعزام به مراکز درمانی داشته ایم و همچنین خدمات تزریقات، احیا، داروخانه، تست قندخون و فشار خون هم در این درمانگاه ارائه می شود.

ایوبی به زائرانی که در این مسیر پیاده روی می کنند توصیه کرد: زائران از حرکت در روزها به ویژه 10 صبح که آفتاب مستقیم است خودداری کنند و تا حتی الامکان از لباس نخی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران از حرکت زیر تابش مستقیم آفتاب خودداری کنند

زائران از حرکت زیر تابش مستقیم آفتاب خودداری کنند