مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-02بين الملل

عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به صورت رسمی آغاز شد


عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره صبح امروز در مراسمی با حضور محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور ایران و محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در نقطه صفر مرزی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخبر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر عراق، در این مراسم ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق و همچنین تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: افتخار ما این است که مراسم پیاده روی اربعین، بزرگترین رویداد جهانی است که در آن بیش از 20 میلیون نفر از سراسر جهان با عشق و اخلاص، همدلی و همراهی، همگام و هم هدف، به سوی حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) راهپیمایی می کنند.

این یک رویداد تمدن ساز است و انشاالله مقدم ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.

وی از دولت و ملت عراق، برای میزبانی بی نظیر، سخاوتمندانه و گسترده این مراسم که بهترین خدمات را به زائران ارائه می کنند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نماد وحدت، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق بوده و امنیت را به مردم دو کشور هدیه کردند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به پروژه راهبردی راه آهن شلمچه بصره، تاکید کرد: امروز در این مکان جمع شده ایم تا شاهد آغاز به کار یکی از مهمترین پروژه های مشترک و تحول ساز بین ایران و عراق باشیم که تمام منطقه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به صورت رسمی آغاز شد

عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به صورت رسمی آغاز شد