مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-11بين الملل

ماجرای خبرنگاری که آدمکش تکفیری ها شد!


سال 2013 ژنرال سیسی پیچ های حکومتش را در قاهره محکم کرده و تقریباً همه کسانی که منطقه را می شناختند، به خوبی می دانستند که مصر دیگر به دوران محمد مرسی باز نخواهد گشت.

- "سال 2013 ژنرال سیسی پیچ های حکومتش را در قاهره محکم کرده و تقریباً همه کسانی که منطقه را می شناختند، به خوبی می دانستند که مصر دیگر به دوران محمد مرسی باز نخواهد گشت.

این شرایط سیاسی خاص باعث شد که یکی از گروه های برانداز از فرصت پیش آمده از جنگ و آشوب در سوریه استفاده کرده و برخی از اعضایش را به دمشق بفرستد، روزی که قرار بود این افراد اعزام شوند به آنها گفته شد که به زودی اسد از کاخ مهاجرین رفته و حکومت جدید نیاز به تنفس تازه دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی سیمیاری در مطلبی با عنوان ماجرای خبرنگاری که آدمکش تکفیری ها شد! در روزنامه جوان نوشت: قرار بود گروه مصری امت واحده در سوریه تنها کار تبلیغی کرده و در امور خیریه فعال باشد، جالب آنکه آنها پیش از اعزام اصول اولیه خبرنگاری را هم آموزش دیده تا بتوانند آنچه در مناطق جنگ زده مشاهده می کنند در شبکه های اجتماعی منعکس کنند.

از میان افرادی که از مصر به سوریه اعزام شدند دو نفر سرنوشت جالبی دارند؛ یکی ابو شعیب المصری که جذب داعش شد و دیگری ابوالفتح الفرغلی که به گروهک تروریستی تحریرالشام پیوست، این دو درحالی که قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خبرنگاری که آدمکش تکفیری ها شد!

ماجرای خبرنگاری که آدمکش تکفیری ها شد!