مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:202023-08-24سياسي

مسئولین اگر شبانه روز هم کار کنند، باز هم نمی توانند حق این ملت را ادا کنند


خدا می داند اگر شبانه روزی مسئولان برای این مردم کار کنند، باز هم نتوانسته اند حق ملت بزرگ ایران را ادا کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدا می داند اگر شبانه روزی مسئولان برای این مردم کار کنند، باز هم نتوانسته اند حق ملت بزرگ ایران را ادا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در دیدار با استاندار و اعضای شورای اداری خراسان رضوی که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دولت سیزدهم، روحیه جهادی رییس جمهور و دولتمردان را ستودنی دانست و اظهار کرد: تلاش ها و زحمات شبانه روزی و برجسته رییس جمهور و مسئولان دولتی در عرصه های مختلف قابل تقدیر است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر برای تمام مسئولان الگو هستند، این بزرگواران حقیقتا با روحیه مردمی، اخلاص و تفکر انقلابی، تمام هستی خویش را برای خدمت به مردم، سربلندی کشور و تحقق آرمان‎های والای انقلاب اسلامی به میدان آوردند و همین اخلاص، روحیه ساده زیستی و تلاش جهادی موجب ماندگاری این شهیدان شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه زندگی شهیدان رجایی و باهنر در دوران مسئولیت با پیش از آن هیچ تفاوتی نداشت، اضافه کرد: زندگی و سلوک این شهیدان نشان از اوج خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین اگر شبانه روز هم کار کنند، باز هم نمی توانند حق این ملت را ادا کنند

مسئولین اگر شبانه روز هم کار کنند، باز هم نمی توانند حق این ملت را ادا کنند