مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29حوادث

2 تصادف و 11 مصدوم در گردنه اسدآباد/ایجاد وقفه در ترددها


با توجه به تردد بخش اعظم زائران عتبات عالیات از محور گردنه اسدآباد و شلوغی و حجم بالای ترافیک این محور روز گذشته دو مورد سانحه تصادف در گردنه رخ داد که در ترددها وقفه انداخت.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به تردد بخش اعظم زائران عتبات عالیات از محور گردنه اسدآباد و شلوغی و حجم بالای ترافیک این محور روز گذشته دو مورد سانحه تصادف در گردنه رخ داد که در ترددها وقفه انداخت.

حسین علی شرکایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک مورد تصادف در بعدازظهر روز گذشته و یک مورد تصادف زنجیره ای و برخورد اتوبوس با چندین خودروی سواری در ساعت 23:30 شب گذشته در گردنه اسدآباد- همدان از دلایل وقفه تردد در گردنه اسدآباد بود.

وی با اشاره به مصدومیت 10 نفر در تصادف زنجیره ای شب گذشته افزود: در تصادف زنجیره ای شب گذشته اقدامات درمانی برای 10 مصدوم حادثه انجام گرفت و مصدومان به بیمارستان قائم (عج) منتقل شدند ضمن اینکه تصادف بعدازظهر روز گذشته نیز دارای یک مصدوم بود.

شرکایی با بیان اینکه خوشبختانه این دو سانحه تصادف هیچ گونه فوتی نداشته است، یادآور شد: بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور، خوشبختانه آمار تصادفات بزرگ و منجر به مرگ در این محور حذف شده و به صفر رسیده و همین امر گردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تصادف و 11 مصدوم در گردنه اسدآباد/ایجاد وقفه در ترددها

2 تصادف و 11 مصدوم در گردنه اسدآباد/ایجاد وقفه در ترددها