مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-07سياسي

طرح حامیم در گرگان برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد گلستان از برگزاری طرح حامیم 2 با حضور بیش از 300 دانشجو از سراسر گلستان در گرگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی طاهری، عصر پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: طرح حامیم 2 از 18 شهریور ماه امسال در دانشگاه منابع طبیعی گرگان و پردیس فرهنگیان با حضور حدود 300 دانشجو به مدت یک هفته ادامه دارد.

رییس دانشگاه آزاد گلستان افزود: در راستای اجرای منویات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت توانمند سازی بیشتر دانشجویان فعال عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و سایر به عنوان حلقه های میانی ارتباط مسئولان و مردم این طرح در دومین سال آغاز خود در گرگان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بی شک حضور آگاهانه دانشجویان در عرصه های مختلف نقش مهمی در ثبات و توسعه کشور ایران اسلامی دارد و این قشر از جامعه برای پایداری و پیروزی اسلام شهدای بسیاری را در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

طاهری نقش دانشگاه ها را در حوادث عرصه های مختلف مهم دانست و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی این دانشجویان در تمام مراحل پیشرفت و ثبات آن نقش برجسته ای داشتند و باعث استمرار مسیر انقلاب شدند و منبع حوادث گوناگون مثبتی بودند و اکنون جهت پررنگ تر کردن حضور دانشجویان انقلابی در عرصه های مختلف، طرح حامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حامیم در گرگان برگزار می شود

طرح حامیم در گرگان برگزار می شود