مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-25سياسي

شهرستان دیر کمترین میزان وقوع جرم را دارد


شهرستان دیر پایین ترین میزان جرایم در بین شهرستان های استان دارد و در این موقعیت ضرورتی برای ساخت زندان در اینجا نیست.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: حرکت مردم در کنگره بزرگ جهانی اربعین نماد پیروزی حق بر باطل و عشق و دلدادگی مردم به اهلبیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه شهدا راه کربلا را باز کردند و به گردن همه ما حق دارند، افزود: هر زائر به نیابت از یک شهید در پیاده روی اربعین شرکت کند.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: فلسفه مزین شدن هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر، الگوگیری کارگزاران نظام اسلامی از این دو شهید و پایبندی به ارزش های اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات گسترده و جنگ نرم و سیاه نمایی های دشمن، وظیفه همه ما و دولتمردان تبیین خدمات نظام برای ایجاد امیدواری در مردم است.

حسینی خاطرنشان کرد: باید قبل از آنکه دشمن ذهن مردم را مشوش کند ما اولین روایت کننده از مسائل کشور باشیم که دشمن بزرگنمایی نکند.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته در دولت آیت الله رییسی، قدم های بلندی در راستای رفع محرومیت برداشته شده و پروژه ها و کارهای زیادی شده که راه اندازی مراکز صنعتی تعطیل شده، گسترش شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دیر کمترین میزان وقوع جرم را دارد

شهرستان دیر کمترین میزان وقوع جرم را دارد