مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-19پزشكي

مهارت آموزی باید در اولویت کمپ ماده 16 ترک اعتیاد باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت بازپروری، حرفه آموزی و جلوگیری از گرایش دوباره بهبود یافتگان به اعتیاد تأکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس لز سنندج، مهدی رمضانی در بازدید از کمپ ماده 16 سنندج، اعتیاد و مصرف مواد مخدر را زمینه ساز بروز سایر آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مراکز ترک اعتیاد به عنوان مراکز حاکمیتی با پذیرش معتادهای بی خانمان و متجاهر به نگهداری، درمان و بهبود آن ها اقدام و در نهایت با فراهم کردن موقعیت های شغلی آسان برای بهبودیافتگان از اعتیاد، در جهت ایجاد شهری بدون معتاد متهاجر حرکت می کند.

رمضانی بر ضرورت بازپروری، حرفه آموزی و جلوگیری از گرایش دوباره بهبود یافتگان به اعتیاد تأکید کرد و گفت: مهارت آموزی باید در اولویت مراکز ماده 16 باشد تا افراد بتوانند پس از ورود به جامعه، زندگی پاک و سالمی را در پیش گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان جوانان گرفتار در دام اعتیاد را نیز سرمایه های جامعه برشمرد و تاکید کرد: نباید معتادان بهبودیافته را به حال خود رها کرد.

رمضانی با تاکید بر اینکه اشتغال و اقتصاد مهم ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد در بهبودیافتگان است، خاطرنشان کرد: در این مراکز باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با راه اندازی کارگاه های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی باید در اولویت کمپ ماده 16 ترک اعتیاد باشد

مهارت آموزی باید در اولویت کمپ ماده 16 ترک اعتیاد باشد