مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28سياسي

انتقاد حداد عادل از چالش جوان گرایی احزاب


جوان گرایی یا پوست اندازی در تشکیلات حزبی؛ موضوعی مهم اما درعین حال مغفول مانده است! اینکه چرا احزاب و تشکیلات سیاسی این مهم را نتوانسته اند محقق کنند شاید جای سؤال باشد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - صبح نو نوشت: رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که ذیل شورای با مدیریت وی، جوانان بسیاری توانستند در پارلمان های ملی و محلی جذب شده و مسئولیت های مختلف اجرایی را به عهده بگیرند، روز گذشته از اینکه احزاب نتوانسته اند جوان گرایی کنند به شدت انتقاد کرد.

غلامعلی حدادعادل که در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین سخنرانی می کرد، گفت: تشکل های سیاسی ما پیر شده اند و نتوانسته ایم جوان گرایی کنیم؛ با وجود اینکه منطق انقلاب روشن است و با این منطق می توان جوانان را جذب کرد؛ اما زیرساخت های صحیح را ایجاد نکرده ایم.

وقتی سخن از جوان گرایی در احزاب می شود، تصویری از حزب جمهوری اسلامی به دبیرکلی شهید آیت الله سید محمد حسینی بهشتی در اذهان تداعی می شود که گرداگرد او را جوانان احاطه کرده بودند.

جوانانی نظیر، شهید حسن آیت، محمدجواد باهنر و سید اسدالله لاجوردی که بعدها توانستند در اداره و مدیریت کشور نقش بسزایی از خود به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حداد عادل از چالش جوان گرایی احزاب

انتقاد حداد عادل از چالش جوان گرایی احزاب