مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-23اقتصادي

عملیات گازرسانی به تربت جام از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است


عملیات گازرسانی به تربت جام از سمت شهرستان صالح آباد اکنون از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام گفت: عملیات گازرسانی به تربت جام از سمت شهرستان صالح آباد اکنون از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

حسین جمشیدی چهارشنبه شب، یکم شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران خاطرنشان کرد: یکی از سیاست ها و رویکرد دولت سیزدهم و از خواسته های به حق مردم طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با بیان اینکه شهرستان تربت جام یکی از شهرستان های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است، عنوان کرد: تاکنون در تربت جام برای 2328 نفر که واجد شرایط شناخته شدند تأمین زمین صورت گرفته است.

فرماندار تربت جام اظهار کرد: طرح نهضت مسکن ملی در این شهرستان در دو سایت باغسنگان سفلی و پاسداران در نظر گرفته شده است، همچنین برای احداث 530 واحد مسکونی در روستاها نیز تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه همزمان با آغاز هفته دولت 70 پروژه با اعتبار مبلغ 218 میلیارد تومان در حوزه های مختلف افتتاح و 10 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از نگرانی های ما در خصوص حوادث ناگواری است که در کمربندی تربت جام به احمدآباد اتفاق می افتد، برگزاری مناقصه این پروژه با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گازرسانی به تربت جام از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است

عملیات گازرسانی به تربت جام از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است