مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 06:552023-09-02سياسي

حجاب یک موضوع چند وجهی است/ باید پاسخ سئوالات حجاب را بدهیم


معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه از وضعیت حجاب در دانشگاه ها راضی نیستیم، گفت: تلاش می کنیم در دانشگاه ها دانشجویانی که به حجاب باور دارند را حمایت کنیم تا اعتماد به نفس آنها بالا برود و این افراد با دیگران صحبت کنند .

- معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه از وضعیت حجاب در دانشگاه ها راضی نیستیم، گفت: تلاش می کنیم در دانشگاه ها دانشجویانی که به حجاب باور دارند را حمایت کنیم تا اعتماد به نفس آنها بالا برود و این افراد با دیگران صحبت کنند و شبهات موجود در این زمینه را برطرف کنند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به وضعیت حجاب در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: حجاب یک موضوع چند وجهی است.

علت اینکه برخی حجاب را رعایت نمی کنند و یا اینکه حجاب کمرنگی دارند این است که هنوز برایشان جا نیفتاده است که چرا باید حجاب را رعایت کنند در واقع این گروه از افراد یا حجاب را قبول ندارند و یا به عنوان یک دستور دینی نمی پذیرند و حتی ممکن است قبول کنند این موضوع یک دستور دینی است اما رعایت آن الزامی نیست.

در این راستا مطالعات اجتماعی صورت گرفته است که بر آن اساس سئوالاتی از مردم در رابطه با اهمیت حجاب پرسیده شده است، اغلب آنها اعتقاد داشتند که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب یک موضوع چند وجهی است/ باید پاسخ سئوالات حجاب را بدهیم

حجاب یک موضوع چند وجهی است/ باید پاسخ سئوالات حجاب را بدهیم