مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-26سياسي

بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور به بهره برداری می رسد


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از افتتاح بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور در آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از افتتاح بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور در آبان ماه خبر داد.

 محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد 15 خرداد از پروژه ساخت بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور در دانشگاه بوعلی سینای همدان بازدید به عمل آوردند و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفتند.

   وزیر علوم در جریان این بازدید تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهایی است که از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ساخت خوابگاه های دانشجویی دخترانه حمایت ویژه به عمل آورده و تا به امروز در اکثر استان ها و دانشگاه های کشور خوابگاه های مجهز و پیشرفته ای را احداث کرده است.

زلفی گل ادامه داد: خوابگاه همدان در کمتر از یک سال در حال تکمیل شدن است و پیش بینی می کنیم بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور در دانشگاه بوعلی سینا با ظرفیت 500 دانشجو برای ترم دوم سال تحصیلی جدید آماده اسکان دانشجویان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور به بهره برداری می رسد

بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور به بهره برداری می رسد