مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03دانش

دانشجویان ورودی جدید علوم پزشکی آزمون سطح بندی انگلیسی می گذرانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، موضوع «نحوه ارائه درس زبان پیش دانشگاهی برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 1403-1402 با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور» بررسی و مصوبه زیر به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

- شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مصوب کرد: با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور 1402، دانشجویان ورودی سال تحصیلی 1403-1402 باید آزمون سطح بندی انگلیسی را بگذرانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هشتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، موضوع نحوه ارائه درس زبان پیش دانشگاهی برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 1403-1402 با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور بررسی و مصوبه زیر به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

بر اساس این مصوبه آزمون سطح بندی زبان توسط دانشگاه پذیرنده دانشجو طراحی و اجرا شود و براساس نتایج آزمون و رشته تحصیلی با نظر شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویانی که مشمول گذراندن درس زبان انگلیسی هستند، مشخص شوند این موضوع از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ورودی جدید علوم پزشکی آزمون سطح بندی انگلیسی می گذرانند

دانشجویان ورودی جدید علوم پزشکی آزمون سطح بندی انگلیسی می گذرانند