مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-06سياسي

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اردبیل


همایش پیاده روی جاماندگان اربعین از دقایقی پیش با حضور دلدادگان سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین از امامزاده صالح تا امامزاده سیدصدرالدین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مردم استان اردبیل باری دیگر عشق و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت(ع) و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در سالگرد چهلمین روز شهادت جانسوز و جانگداز اباعبدالله الحسین به نمایش گذاشتند.

مردم عاشقی که از پیاده روی اربعین جامانده بودند اما با برگزاری مراسم پیاده روی در اردبیل و برپایی مراسم عزاداری در سوگ سالارشهیدان و یاران باوفایش اشک ریختند و یاد و خاطره شهدای دشت نینوا را زنده نگه داشتند.

مسیر همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل از امامزاده صالح و عالی قاپوی اردبیل آغاز شده و تا امامزاده سیدصدرالدین در این شهر ادامه خواهد داشت.

جمع کثیری از مردم مومن و ولایی اردبیل به خصوص جوانان و نوجوانان در این مراسم شرکت کرده اند تا عشق و ارادت خالصانه خود را به اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش نشان دهند.

گفتنی است؛ در سایر شهرستان های استان اردبیل اعم از پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، سرعین، نیر، خلخال، گرمی، نمین، کوثر، نیر و اصلاندوز مراسم جاماندگان اربعین برگزار شده و مردم در سوگ سرور شهیدان به عزاداری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اردبیل

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اردبیل