مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-10فناوري

مدیریت و نگهداری خودرو با گجت های هوشمند


گجتی از سوی فناوران کشور به منظور مدیریت هوشمند و پیشگیری از خرابی خودرو عرضه شده است که با استفاده از آن می توان هزینه تعمیر و نگهداری خودرو را کاهش داد ضمن آنکه خدماتی چون دزدگیر و ردیاب را به کاربر ارائه می دهد.

- گجتی از سوی فناوران کشور به منظور مدیریت هوشمند و پیشگیری از خرابی خودرو عرضه شده است که با استفاده از آن می توان هزینه تعمیر و نگهداری خودرو را کاهش داد ضمن آنکه خدماتی چون دزدگیر و ردیاب را به کاربر ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مهدی گلپایگانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: با اتصال خودروها به اینترنت توسط گجت تولیدی ما با عنوان پیود ، امکانات ارزشمندی را برای خودروها تامین می کند.

این گجت با استخراج داده های ECU خودرو و امکانات کاربردی خود، احتمال خرابی خودرو را کاهش می دهد.

وی ارائه خدمات ردیابی، دزدگیر و دیاگ به طور همزمان را از دیگر قابلیت های این گجت دانست و اظهار کرد: این محصول با تمام خودروهای ایرانی و خارجی سازگار است و نصب آن آسیبی به خودرو وارد نمی کند.

گلپایگانی با اشاره به نصب سخت افزار اتصال پذیری این گجت بر روی بیش از 2400 خودرو در کشور، یادآور شد: آگاهی از وضعیت خودرو از قابلیت های این محصول است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت و نگهداری خودرو با گجت های هوشمند

مدیریت و نگهداری خودرو با گجت های هوشمند