مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-09حوادث

دستگیری 334 نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان


334 نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان توسط نیروهای مرزبانی این استان دستگیر شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان 334 نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان توسط نیروهای مرزبانی این استان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان،فرمانده هنگ مرزی زابل اظهارکرد: مرزداران هنگ مرزی زابل حین پایش منطقه موفق شدند 157 نفر از اتباع غیرمجاز را که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ پرویز قاسم زاده خاطرنشان کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد شده و پس از تحویل به مراجع ذی صلاح از کشور طرد خواهند شد.

وی گفت: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سوء و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری های مربوطه را مدیریت کند.

حسینعلی فراهی، فرمانده هنگ مرزی سراوان نیز از دستگیری 177 نفر اتباع غیرمجاز در 24 ساعت گذشته توسط مرزبانان این هنگ مرزی در مرزهای مشترک ایران با پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 334 نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان

دستگیری 334 نفر از اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان و بلوچستان