مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-19اقتصادي

تأمین آب مهم ترین چالش در توسعه شهرک های صنعتی است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: مهمترین مشکل و مانع تولید در ایجاد یا توسعه شهرک های صنعتی، موضوع تأمین آب است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: مهمترین مشکل و مانع تولید در ایجاد یا توسعه شهرک های صنعتی، موضوع تأمین آب است.

فرزاد محمدی شامگاه بیست و هفتم شهریور ماه پس از بازدید از شهرک های صنعتی الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی لرستان و ناحیه صنعتی چمن سلطان که با هدف بررسی وضعیت زیرساختی شهرک های صنعتی استان انجام شد در جلسه مشترکی با فرماندار و رییس آبفای شهرستان الیگودرز اظهار کرد: مهمترین مشکل و مانع تولید در ایجاد یا توسعه شهرک های صنعتی، موضوع تأمین آب است و با توجه به محدودیت منابع آب با چالش های جدی در این باره در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: مهمترین مشکل ناحیه صنعتی چمن سلطان موضوع آبرسانی به این ناحیه است که تاکنون اقدامات زیادی صورت گرفته ولی متأسفانه منجر به تأمین آب دائم در این ناحیه نشده است.

محمدی افزود: در این جلسه سه راهکار ارائه شد که با همکاری ارگان های ذیربط و عملیاتی کردن این راهکارها امیدواریم به زودی این بحران را رد کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: این شرکت بعنوان متولی ایجاد، توسعه و تکمیل زیرساخت های استقرار واحدهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب مهم ترین چالش در توسعه شهرک های صنعتی است

تأمین آب مهم ترین چالش در توسعه شهرک های صنعتی است