مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-02سياسي

پایش میدانی تکالیف عمومی مدیریت مصرف آب در دستگاه های اجرایی مشهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از پایش میدانی تکالیف عمومی مدیریت مصرف دستگاه های اجرایی شهرستان مشهد، ابلاغی شورای اداری شهرستان توسط نمایندگان این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسماعیلیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: پیرو تصویب تکالیف دستگاه های اجرایی در برنامه گذر از تنش آبی در شورای اداری شهرستان مشهد در خرداد ماه سال جاری و ابلاغ آن به دستگاه ها و با توجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی پایش آب، پایش میدانی از اقدامات دستگاه ها در راستای اجرای تکالیف ابلاغی مذکور در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در این پایش طبق چک لیست، تکالیف عمومی دستگاه ها در مدیریت مصرف آب از قبیل کاهش استفاده از کولر آبی و نصب سایه بان، کاهش حجم فلاش تانک ها، نصب تجهیزات کاهنده مصرف، رفع نشتی آب در تأسیسات، عدم کاشت چمن و گیاهان پرآب طلب، خاموش کردن آبنماها، نصب مخزن ذخیره آب، درج بنر و پوسترهای آموزشی و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف مورد پایش واقع و گزارش اقدامات دستگاه ها در جلسات هفتگی قرارگاه عملیاتی پایش آب در حضور فرماندار ارائه می شود.

وی بیان کرد: به منظور فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عموم از شرایط تنش آبی مشهد و ارائه راهکارهای مدیریت مصرف، بنر مصرف آب، نصف با شعار سه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش میدانی تکالیف عمومی مدیریت مصرف آب در دستگاه های اجرایی مشهد

پایش میدانی تکالیف عمومی مدیریت مصرف آب در دستگاه های اجرایی مشهد