مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-23اقتصادي

اقامت بیش از 51 هزار گردشگر در لرستان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت بیش از 51 هزار گردشگر از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت بیش از 51 هزار گردشگر از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عباسیان یکم شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 51 هزار و 573 نفر گردشگر داخلی در سطح اقامتگاه های لرستان اسکان داشته اند.

وی بیان کرد: در راستای توسعه گردشگری و بهبود زیرساخت ها به منظور جذب گردشگر در استان، وضعیت اقامتگاه های لرستان به ویژه هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار قرار گرفته است.

عباسیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جذب گردشگران خارجی نیز گفت: 422 نفر گردشگر خارجی نیز از ابتدای سال تاکنون در اقامتگاه های لرستان اقامت داشته اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: در این راستا تلاش برای ایجاد و توسعه هتل های چندستاره و .

جهت جذب گردشگران خارجی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران و گردشگران، ساماندهی خانه های مسافر در لرستان نیز در حال انجام است گفت: در حال حاضر 2400 تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت بیش از 51 هزار گردشگر در لرستان

اقامت بیش از 51 هزار گردشگر در لرستان